کلیدواژه‌ها = اختلال یادگیری
تأثیر تمرینات حسی-حرکتی بر مهارت های ادراک بینایی و توجه دانش آموزان 8 و 9 ساله کندنویس و معمولی در شهر همدان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 دی 1400

10.22037/jrm.2021.116376.2916

الهه آزادیان؛ معصومه سوری


بررسی تطبیقی مولفه‌های زبان شفاهی دانش آموزان نارساخوان و هنجار در پایه های اول و دوم دبستان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 فروردین 1401

10.22037/sjrm.2022.115977.2844

فرشته سبحانی؛ سعید حسن زاده؛ طیبه رضایی


ساختار عاملی و اعتباریابی پرسش‌نامه درجه‌بندی رفتاری کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری

دوره 11، شماره 1، فروردین و اردیبهشت 1401، صفحه 144-153

10.32598/SJRM.11.1.15

فاطمه سلیمی نوه؛ ویدا اندیشمند؛ زهرا زین الدینی؛ امان الله سلطانی


بررسی دانش و نگرش معلمان ابتدایی شهر تهران در مورد اختلالات یادگیری و نقص-توجه/بیش‌فعالی و ارتباط آن با ویژگی‌های معلمان

دوره 5، شماره 3، مهر و آبان 1395، صفحه 1-11

10.22037/jrm.2016.1100200

نینا سلامت بخش؛ مژگان خادمی؛ سیما نوربخش؛ سپیده راجزی اصفهانی؛ رزیتا داوری آشتیانی؛ کتایون رازجویان


بررسی مقایسه ای جرأت ورزی و اضطراب در دانش آموزان با اختلال یادگیری مدارس ابتدایی تهران با همتایان عادی

دوره 5، شماره 2، خرداد و تیر 1395، صفحه 209-218

10.22037/jrm.2016.1100208

نوید میرزاخانی؛ ملیکا کنگرانی فراهانی؛ مهدی رضایی؛ علیرضا اکبرزاده باغبان؛ اسماعیل صادقی